søndag den 27. november 2011

Endelig i luften med min blog

Så lykkes det endelig. Jeg var længe i gang ved at lave en hjemmeside som skulle indeholde det der interesserer mig, og som jeg tro at andre vil kunne få noget ud af at læse. Det er faktisk for et par år siden jeg sat i gang ved at lave den. Det gik så langsomt fremad. Tilfældigvis har jeg snakket med en kollega som havde en blog, så blev jeg inspireret til at oprette én i stedet for den hjemmeside.

Snart lægger jeg billeder af strikke- og hæklearbejde og patchwork som jeg har lavet gennem tidens løb.

Håber I bliver inspireret og med jeres kommentarerer inspirerer mig til at udvikle mine håndarbejde.

Velkommen til min blog.

1 kommentar:

helle sagde ...

Velkommen til "blogland" - søde Shahla. Glæder mig til at du viser dine super flotte ting frem på bloggen. Knus Helle